fredag den 9. december 2016

Julepynt til håret

I aften er der julefrokost på på jobbet og vi skal komme juleudklædte, så jeg har bikset lidt stjernelækkert hårpynt sammen og så sætter jeg det sammen med nogle julede smykker og denne kjole.
Jeg glæder mig!


Hårpynten er lavet af de klassiske flettede julestjerner, hvor der kun er lavet store spidser på den ene side, så den anden side er holdt helt flad. Derefter er de limet på nogle hårklemmer med limpistol. Sørg for at hårklemmen klemmer om et stykke papir, når du limer, så undgår du at lime hele spændet sammen.
Hårklemmerne er købt her hos Emborg Design og der røg samtidig lidt hårpynt med til Malou. Jeg har handlet hårpynt hos Louise flere gange, det er fantastisk service og et rigtig fint og sødt udvalg. De små siliconeelastikker her, er geniale til Malous fine tynde hår og sådan en pose røg også med i denne bestillling. Der er 250 stk. i en pose til 20 kr,, så de holder meget længe, selvom de ikke rigtig kan genbruges.
Malou ville have alle sine nye spænder i med det samme. Hun er simpelthen bare så sjov og har allerede  udviklet sin helt egen skønne personlighed.


De små sølvspænder finder du her
De små lyserøde spænder kan jeg desværre ikke lige finde igen, men der er nogle større pink spænder med glimmer her og her
Spændet med kronen finder du her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...