fredag den 22. december 2017

Hjemmelavede barselsgaver til W

Min bedste veninde Line og hendes mand blev forældre til den sødeste lille dreng i november. Han blev bl.a. begavet med et lille strikket sæt med en romper og luffer og en lang sengeslange til tremmesengen. Han fik også et par mørkeblå strikkede strømper og en strikket grå savlesmæk, men dem glemte jeg at tage billeder af, inden jeg gav dem dem.

Sengeslangen er næsten magen til den jeg syede til Malou, da hun var lille. Se indlægget her. Den er så lang at den når hele vejen rundt i kanten af tremmesengen og skaber tryghed for de små pus, fordi sengen bliver lidt mindre.


Den lille strikkede romper er lavet efter opskrift fra Petite Knit og hedder Lillebrors Romper. De søde små luffer uden tommeltot er en gratis opskrift herfra. Begge dele er strikket i Stof og Stils lækre bløde Cotton Wool, der tåler maskinvask på 40 grader. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...