mandag den 28. august 2017

Ebay-fund | Træknapper

Jeg er rigtig glad for at bruge neutrale træknapper i mit strik. Jeg køber dem hos forskellige stof- og garnbutikker, men de er absolut ikke billige. De koster gerne fra 20 kr. for 4 stk. og opefter, også selvom der ikke er noget mønster på eller andet specielt ved dem.
Jeg fik dog et tip om at tjekke E-bay ud og sikke et udvalg og til en noget anden pris.
Jeg har selv klikket 50 stk. hjem af nr. 1 i 20 mm. og nr. 2 i 15 mm.


1. Helt almindelige runde træknapper 50 stk. ca. 18 DKK Fås både i 15 mm. og 20 mm.
2. Runde træknapper med "Handmade with love" 50 stk. ca. 18 DKK. Fås både i 15 mm. og 20 mm.
3. Hjerteformede træknapper 50 stk. ca. 20 DKK
4. Træknapper med overskægsmotiver 50 stk. ca. 16 DKK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...