fredag den 16. juni 2017

Ugen i billeder

Så er endnu en uge gået. Lige i øjeblikket bruger jeg rigtig rigtig meget tid på at arbejde. Jeg har fået en ny stilling indenfor samme firma, hvor jeg har været i 3,5 år. Jeg er kommet i en anden afdeling med andre kollegaer, ny chef og helt nye arbejdsopgaver med mere ansvar. Det er meget spændende, men også tidskrævende at sætte sig ind i noget helt nyt, jeg ikke har beskæftiget mig med før. Jeg er blevet sælger af reservedele, hvor jeg før sad i ingeniørafdelingen og ordnede alt det tekniske med nye anlæg.
Udover at arbejde rigtig meget, har jeg dog også nået lidt andet i denne uge.

Jeg har modtaget en pakke med BIC Soleil Bella barberskrabere jeg skal teste igennem Buzzador. Jeg har sværget til Venus-skrabere lige siden jeg begyndte at barbere mine ben i teenage-årene, så det bliver spændende at prøve et andet mærke.
Malou slog desværre et stykke af sin fortand i mandags, så vi har været ved tandlægen både tirsdag og fredag. Det gav plads til en langsom morgen for Malou og jeg med blødkogte æg og varm kaffe i morges.
Perlerne har været fremme og Malou har lavet sin allerførste halskæde. Hendes finmotorik er ret god af en nyslået to-årig, syntes jeg.
Torsdag deltog jeg i Alt For Damernes Kvindeløb i Odense sammen med den hjemvendte "amerikaner" Line, der har bloggen Vidunderlige Virvar. Ingen af os havde fået trænet særlig meget, men vi gennemførte da en 5 km. i løb hele vejen.
Vi har leget med heste hjemme på stuegulvet. Malou fik denne hestestald fra Schleich i fødselsdagsgave og den er et KÆMPE hit. Jeg har pakket de allermindste smådele væk, for den er egentlig til større børn fra 3 år og op, men selve stalden, hestene og foldene er også rigeligt for Malou lige nu.


2 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at bo tæt på dig igen! Tak for en hyggelig løbetur og picnic <3

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så dejligt! <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...