fredag den 28. april 2017

Ugen i billeder

Det har været en flad uge med slatne forældre og en træt Malou. Vores jetlag er dog ved at være lettet igen, så det skal nok blive en god weekend, hvor vi forhåbentlig har lidt mere overskud.


I denne uge har Malou været i skoven med dagplejen og det så ud til at være et stort hit hos den lille dame.
Vi har også viklet hver eneste dag, siden vi kom hjem. Malou genfandt sin vikleglæde, mens vi var i USA. Inden vi tog afsted havde hun haft en længere periode, hvor hun ikke gad vikles. Men med dagplejeopstart og en smule jetlag, har det været ekstra godt at kunne sidde tæt på sin mor. Hun er endda selv kommet med en vikle og sagt "Malou bikle". Arhmen, så smelter mit hjerte altså lidt.
Jeg har endelig fået set et afsnit af "Historien om Danmark", som alle taler om. Jeg måtte prøve to gange, for første gang faldt jeg simpelthen i søvn, mens jeg så det. Jeg giver igen mit jetlag skylden, for normalt falder jeg aldrig i søvn på sofaen og slet ikke før kl. 21. Jeg er endnu ikke vildt imponeret, men jeg giver det lige en chance mere med et afsnit i weekenden, inden jeg fælder min endelige dom.
Vi har fået nem, sund og lækker aftensmad fra Kokkens Hverdagsmad i denne uge. Det har imponeret mig ret meget, men mine forventninger var også lave. Det er ganske almindelig børnefamilie-mad, hvor en del er forberedt på forhånd, så det kræver minimal tilberedning. Malou er stadig meget interesseret i at hjælpe med madlavningen og fulgte spændt med i udpakningen af termokassen i mandags. (Læs mere i mit indlæg her, hvor jeg også deler en rabatkode)
Malou har været rigtig glad for at komme hjem til sit legetøj igen. Hun har været rigtig god til at lege med de få stykker legetøj, vi havde med på ferie, men vi kunne også mærke på hende de sidste dage, at det var begyndt at blive kedeligt at lege med det samme hele tiden. Så er det jo heldigt at både stuen og børneværelset er spækket med legetøj og det hele bliver også flittigt hevet frem og ned fra hylder, når vi kommer hjem om eftermiddagen.

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg hader jetlag! Jeg håber, I snart er kommet helt over det :-)

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er træls og svært at komme over, når ungen også har jetlag :| Brian døjer lidt endnu, men Malou og jeg var ovre det torsdag/fredag :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...