fredag den 10. marts 2017

Fine basissager fra H&M til både mor og datter

Jeg har i denne uge modtaget en KÆMPE pose tøj fra H&Ms webshop. Jeg manglede  efterhånden en del i min basisgarderobe, da rigtig meget af det er slidt, ude af form og med små huller.
Der røg også et par ting med til Malou, for hun manglede stadig lidt til forår og sommer. Tænk, at være så heldig, at skulle skifte sin garderobe ud hver sæson, fordi man er vokset fra det gamle!!


Til mig selv har jeg købt tre styk ensfarvede t-shirts i mørkegrå, sort (ikke på collagen) og lyserød. T-shirts mangler jeg altid, dem kan jeg ikke få for mange af. Ofte når jeg ikke engang ud af døren om morgenen, før jeg har havregrød eller andre udefinerbare pletter på tøjet og må ind og skifte til noget rent. 49 DKK pr. stk. her
Sorte strømper manglede jeg også. Disse er så smarte, med den diskrete farvede kant i toppen. Det gør det 100 gange nemmere at finde makkeren efter vask. 5-pak til 80 DKK her Jeg købte også denne 5-pak med grå strømper (ikke med på collagen), for jeg mangler virkelig bare strømper.
Helt simple tætsiddende mørke jeans bruger jeg ofte sammen med en pæn top eller skjorte på jobbet. Jeg har ret korte ben, så de her ankel-jeans er normal længde til mig og det passer mig perfekt, at kunne købe billige jeans, der ikke skal lægges op. Til den pris har jeg både købt et par sorte og et par mørkegrå. 99 DKK. pr. par her
Nattøj skal for mig bare være blødt, behageligt og ikke for varmt. Denne natkjole med Mickey er perfekt. 99 DKK her.
Jeg har allerede denne cardigan i grå og jeg er rigtig glad for den. Jeg kan godt lide at have lange cardigans udover mine kortærmede kjoler her om foråret. 129 DKK her
En fin grå basiskjole med skørt kan både bruges nu med leggins eller tykke strømpebukser indenunder eller til sommer med bare ben. Den fås også i sort og koster 129 DKK her


Jeg begrænsede mig virkelig på Malous vegne denne gang, for hun har jo lige fået et ordentlig læs tøj fra Pomp De lux (se det her)
Hun mangler en sommerjakke, for den fra sidste år blev allerede for lille, da efteråret satte ind. Jeg har været utroligt glad for Miniature, men pengepungen var ikke lige til at give 700-800 DKK for en jakke til Malou lige nu. Jeg faldt så over denne søde parka i denimblå og til prisen er den lige det, jeg søger. Den fås også i en sød sart lyserød, men jeg kan bedre lide blå og spår også, at denne håndterer skidt lidt bedre. 250 DKK her (Jeg købte den faktisk, da de havde tilbud på overtøj i sidste uge og fik den derfor til 200 DKK)
Vi er superglade for de stretch denimleggings vi har til Malou nu og derfor røg der lige et par med i den næste størrelse. De er perfekte til de slanke piger, da de er meget stramme. De fås i mange forskellige denimnuancer og koster 99 DKK pr. stk. her
Til sidst røg der også lige en 2-pak t-shirts med til Malou. De fås i mange søde sommerfarver og det kan sagtens være, at jeg kommer til at købe flere, når vi nærmer os den danske sommer. 80 DKK for to-pak her
Jeg er stadig i syv sind, om vi mest kommer til at bruge bodyer eller t-shirts her til sommer. Hvad er jeres erfaring med en to-årig?

2 kommentarer:

  1. Fine køb! Det er skønt med nyt basis, synes det er så meget nemmere at sætte tøj sammen når der er styr på den slags :-)

    Vi havde både bodyer og T-shirt -men synes bedst om bodyer så der ikke var bar mave når de hiver op. Og T-shirt med body under blev for varmt synes jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er præcis også min tanke. At det er rart, at hun ikke skiller på midten.

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...