fredag den 17. februar 2017

Ebay-fund | Billige klsitermærker

Malou er glad for at tegne og især helt vild med at sætte klistermærker på papiret. Jeg har derfor klikket en masse billige klistermærker hjem fra Ebay, da det blev ret dyrt i længden, at købe dem i boghandelen og legetøjsbutikken.



Klistermærkene er rigtig nemme for Malou at klistre på papiret, fordi det er sådan nogen 3D klistermærker, der stikker lidt op og er godt tykke. Det gør, at hun (næsten) selv kan tage dem af klistermærkearket og sætte dem på papiret.
De er rigtig fine og et stort hit hos Malou med alle de genkendelige dyr og køretøjer. Jeg tror, jeg skal have købt nogle flere, for de forsvinder hurtigt herhjemme.


Jeg købte også nogle julemand-klistermærker til jul og det var rigtig hyggeligt at lave små julekort og til & fra kort med dem. Den annonce jeg købte igennem, er ikke længere aktiv, men der er nogle lignende her til ca. 7 DKK
Jeg har også købt nogle mindre og billigere klistermærker, men de er ret tynde og umulige for Malou at få af klistermærkearket. For voksne og større børn er det ikke noget problem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...