mandag den 20. februar 2017

Børnevenlig madplan uge 8

Så er ugens madplan klar og den er fyldt med klassikere og en enkelt ny ret, som vi ikke har fået før. På søndag skal jeg for første gang kaste mig ud i at lave farsbrød og planen er at lave det af hakket kylling. Jeg har set flere steder, at man kan lave farsbrødet i samme fad som rodfrugterne (f.eks. som her). Det lyder supernemt, så det skal prøves.
I sidste uge fik jeg ikke lavet madplan, da jeg var syg og den stod derfor på rugbrød og alt for meget take-away. Nu er køleskabet fyldt op med lækre sunde sager, så vi er klar til at komme på sporet igen!

Madplan uge 8
Mandag: Hjemmelavet pizza med chorizo, champignon og mozarella hertil grøn salat
Tirsdag: Pizza og salat fra mandag
Onsdag: Stegt kyllingefilet, stegte grøntsager og spidskål hertil frisk spinatpasta
Torsdag: Tortillas med falafel, tzatziki og grønt
Fredag: Tortillas med falafel, tzatziki og grønt
Lørdag: Hakkebøffer, bearnaisedip og bønnefritter
Søndag: Farsbrød med hakket kylling og peberfrugt, hertil rodfrugter og grøn salat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...