lørdag den 10. december 2016

Ugen i billeder (og en lille video)

Vi har set flere afsnit af Bamses Julerejse på DRTV i løbet af ugen. Det er næsten et større hit end de almindelige afsnit, for Bamse har "hue på" i følge Malou. Hun er altså ret skarp, hvis jeg selv skal sige det.


Tirsdag fik vi leveret varer fra nemlig.com og det var vist ret heldigt, at jeg bestilte varerne mandag aften, for hele tirsdagen var deres website nede pga. en opdatering, der ikke var gået som planlagt.


Jeg håber, I kan se videoen. Det er første gang, jeg prøver at lægge video på bloggen. Malou elsker at hoppe i vandpytter og i onsdags blev det kombineret med en form for moonwalk, da jeg hentede fra dagpleje.


Jeg nyder hver eneste kop kaffe jeg får i den fine julekalender og sender samtidig en tanke til San Francisco, hvor den lille julenisse, der sørgede for at kalenderen kom min vej, sidder.

4 kommentarer:

  1. Kan ikke se filmen (er på fra mobil). Og her er Bamses Julerejse også et hit :-)

    Lækkert med sådan en kaffekalender, den ville også blive nydt her!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, hvor ærgerligt. Må lige få undersøgt, hvordan jeg gør.

      Slet
  2. Kan heller ikke se filmen på computer desværre - den hopper bare videre til næste billede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv, hvor ærgerligt. Må lige få undersøgt, hvordan jeg gør.

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...