mandag den 12. december 2016

Børnevenlig madplan uge 50

Mandag skal Malou have lagt dræn i ørene. Vi håber virkelig, at det hjælper på nattesøvnen og på hendes daglige ørepine. Fordi, hun skal opereres har jeg bestemt, at vi skal have en af hendes hofretter mandag aften, nemlig lasagne. Desuden har jeg planer om at lave risengrød til frokost, når vi kommer hjem fra lægen. Det må man gerne få, når man skal springe morgenmaden over pga. faste før narkosen.

Madplan uge 50
Mandag: Lasagne og grøn salat
Tirsdag: Lasagne og grøn salat
Onsdag: Fiskefrikadeller med remoulade, ovnkartofler og grøn salat
Torsdag: Pitabrød med falafel og grønt
Fredag: Jeg skal til julefrokost med pigerne
Lørdag: Manden skal til julefrokost med drengene
Søndag: Hjemmelavede burgere med pommes frites

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med hende :)

    Og gode klassikere på madplanen, tror snart vi skal have en omgang hjemmelavede burgere, mums!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det gik bare så fint. Ja, det blev lige de gode gamle i denne uge ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...