fredag den 18. november 2016

Et lille fredagsgrin

Jeg havde Malou med til lægen i formiddags til opfølgende tjek på ørene. Det viste sig desværre, som vi også havde forventet, at hun stadig har væske på ørene. Næste skridt er besøg hos en ørelæge, der kan fortælle os lidt mere om, hvor slemt det er.
Da vi er på vej ud fra lægen skal jeg lige have min jakke på og imens ser Malou sit snit til at stikke af ud af døren sammen med en anden patient. Jeg kalder på hende og hun kommer tilbage. Det samme gør manden, der undrende spørger om min datter virkelig hedder "Merlot"? Altså ligesom rødvinen!!! Haha, den har jeg alligevel ikke hørt før.
Håber, I alle får en fremragende weekend med masser af rødvin ;)

4 kommentarer:

  1. Genialt! Så kan de næste jo hedde Cabernet og Zinfandel ;-) God weekend til jer <3

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og Liebfraumilch ;-) Der er mange muligheder for søskende ;-)

      Slet
  2. Hahaha! :D Amarone lyder da næsten som
    et pigenavn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hihi, det gør det da faktisk ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...