onsdag den 9. november 2016

Børnevenlig madplan uge 45

Jeg startede lige denne uge med en omgang feber og ondt i halsen/hoste. Min lille mus er stadig ramt, men jeg er sådan nogenlunde på benene igen. I skal dog ikke snydes for denne uges madplan, omend den er lidt forsinket.
Da jeg var syg søndag aften og manden var totalt busted efter spejdertur (han kom hjem kl. 16 og 16:30 faldt han i søvn på sofaen...), så endte vi op med en gang take-away fra det lokale pizzaria. Mandag aften kokkerede kæresten så lækre burgere efter bedste evne, mens Malou og jeg lå i ske på sofaen og så Bamse og Kylling.
Resten af ugen ser sådan ud. Vi er lidt i tvivl om weekendens planer, så der er ikke planlagt noget mad endnu.

Madplan uge 45

Mandag: Burgere med fritter
Tirsdag: Kyllingespyd med kikærtesalat og kogt broccoli
Onsdag: Kyllingespyd med kikærtesalat og kogt broccoli
Torsdag: Oksekødsfrikadeller og pastasalat
Fredag: Oksekødsfrikadeller og pastasalat

De sidste par dage har for Malous og mit vedkommende været brugt på sofaen med dyner og te mod den ømme hals (teen kun til mor)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...