søndag den 23. oktober 2016

Børnevenlig madplan uge 43

Så er der endnu engang lavet madplan og bestilt varer fra Nemlig. Det er vi altså blevet virkelig store fans af og ingen af os har længere lyst til at tage den store indkøbstur og sørge for varer til hele ugen.
Vi fik ikke spist æggekage i sidste uge, så den er med igen i denne uge. Fredag er Malou og jeg alene hjemme, så der står den på hjemmebagt pizza fra fryseren og tøsehygge. Lørdag skal vi til oldemors (min mormor) 80 års fødselsdag til frokost, så der varmer vi også noget mad fra fryseren, hvis vi er sultne, når vi kommer hjem.
Endnu engang er der lasagne på madplanen, men det er altså en af Malous livretter og så er det nemt at lave til flere dage på én gang, så kokken (mig) er også ret vild med det.

Madplan uge 43
Mandag: Stegt kyllingefilet, tortellini og stegt grønt
Tirsdag: Stegt kyllingefilet, tortellini og stegt grønt
Onsdag: Æggekage med pølser, bacon og tomater. På rugbrød.
Torsdag: Flødeostsuppe med oksekød hertil brød
Fredag: Hjemmebagt pizza fra fryseren med agurk og rucola Kæresten er ikke hjemme
Lørdag: Gullasch med kartoffelmos (også rest fra fryseren)
Søndag: Lasagne og råkostsalat

5 kommentarer:

  1. Lyder altsammen lækkert! Lasagne er også en favorit her, han spiser lige så meget som mig når det er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvad er det lige, der er med lasagne (og pasta/kødsovs)? Malou spiser også næsten en voksenportion :)

      Slet
  2. Flødeost suppe lyder spændende. Har du en opskrift på den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er denne :) Den er bare rigtig lækker, selvom det lyder lidt mærkeligt med pikantost og hakket oksekød i en suppe ;)

      Slet
    2. Hov glemte linket ;) Jeg udelader forresten mynte og creme fraiche og bruger bare almindelig boullionterning.
      http://twin-food.dk/suppe-med-oksekod-og-pikantost/

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...