tirsdag den 6. september 2016

En skøn fridag

Jeg landede fra pigeturen til Barcelona søndag aften og havde sørget for også at have fri mandag, så jeg kunne holde Malou hjemme og kysse en masse på hende. Hold nu op, hvor har jeg savnet hende i de fire dage, vi har været væk. Ja og også min kæreste selvfølgelig, men ham, har jeg været væk fra mange gange efterhånden, så det kan jeg bedre kapere.
Mine to har haft nogle rigtige hyggelige dage derhjemme og Malou har ikke rigtig været mærket af, at mangle den ene forælder.
Vi havde en rigtig dejlig fridag uden nogle planer. Vi har pakket ud (Malou eeeelsker at hjælpe), storhygget, kogt æblemos af æbler fra svigerforældrenes have, været på legepladsen, leget i haven og bare været tætte. Malou fulgte mig i hælene hele dagen og gav mig masser af kram og kys. Det lille menneske, kan jo ikke forstå, hvor mor har været henne og om jeg mon kan finde på at forsvinde igen <3
Vi havde forresten en kanon tur til Barcelona og det skal der nok komme mere om i et andet indlæg.

Sandkassen i haven er det allerbedste sted at lege lige for tiden
Malou har ikke helt fattet fidusen med at se tv, men i 5-10 minutter kan det godt fange
Det blev også til en tur på legepladsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...