søndag den 28. august 2016

Fyrretræ på børneværelset

Jeg er ret vild med IKEAS nyeste serie af børnemøbler. Den er primært lavet i råt fyrretræ og passer godt ind i den nordiske indretning. Serien hedder FLISAT og du kan se hele udvalget her.

Dukkehus 199 kr. // Bord 379 kr. // Taburet 119 kr. // Bogreol 149 kr.  // Opbevaringskasse 20 kr.
Jeg er især vild med bogreolen, bordet med opbevaring under bordpladen og de små taburetter.
Malou elsker bøger og henter dagligt bøger, vi skal læse højt, mens hun sidder på skødet. Det er så hyggeligt og en rigtig god måde at lære nye ting på. Alle Malous mange bøger ville tage sig rigtig pænt ud i den lille bogreol i stedet for den hvide plastickasse, vi har dem i nu.
Jeg kan rigtig godt lide det lille bord. Det er rigtig pænt og virkelig smart, at man kan sætte de små Trofast kasser ind under bordpladen. Ideelt til opbevaring af blyanter, farver og papir, som ellers nemt kommer til at rode.
Dukkehuset er Malou endnu for lille til, men det ville også være rigtig sødt som en lille væghængt reol til de små skatte.
Legetøjskassen med hjul på er jo som skabt til at fylde op med Brios togbane (som vi dog ikke har noget af) Det gør ikke noget, at kasserne til legetøj også er pæne at se på for de voksne og denne kunne sagtens stå i vores stue uden at genere mine øjne.

4 kommentarer:

  1. Virkelig fint! Elsker Ikeas børneting - og gerne i træ. Kunne godt være fristet til at købe dukkehuset, ved dog ikke om det er for piget til Johan ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er så fint og slet ikke særlig piget af et dukkehus at være :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...