onsdag den 15. juni 2016

Udsalgstøj til lillepigen

Der var flere bloggere, der i sidste uge tippede om en vældig rabat (40 % på ALT onsdag, torsdag og fredag) på webshoppen www.miinto.dk. Det var mit første besøg på siden, men jeg fik shoppet en del til Malou.
Det er nu kommet hjem og selvom, det er lidt unfair at vise tilbuds-fangsten frem, når rabatten ikke længere gælder, så gør jeg det altså alligevel ;)

Min søde skat blev bestukket med rosiner og fjernsyn, så mor kunne pakke ud og inspicere de nye sager i nogenlunde fred og ro
Jeg søgte faktisk efter en solhat til Malou, gerne én, der kan tåle at være med til vandleg og i pool. Det fandt jeg ikke på miinto.dk, så jeg søgte videre og fandt en fin Hummel solhat sat ret meget ned hos House Of Kids, der også kører udsalg. De gav ovenikøbet ekstra 20 % rabat på outletvarerne med koden outlet20, men den virker vist desværre ikke længere. Der købte jeg solhatten og så faldt jeg også lige over den flotte auberginefarvede flyverdragt med pink detaljer.

Det meste af tøjet er købt i en større størrelse (86), så det kan passe til efteråret og vinteren. Flyverdragten er jeg svært glad for, at jeg fik til så god en pris, så nu håber jeg bare, at den passer, når den skal bruges.
Jeg behøver vel næppe, at nævne, hvilket mærke, der er morens foretrukne til lillepigen?


Strømpebukser mørkegrå 130 kr.
Strømpebukser lysegrå 130 kr.
Kortærnet hvid body til denne sommer 130 kr.
Langærmet blommefarvet body til efterår/vinter 150 kr.

Flyverdragt 510 kr.
Solhat til årets sommerferie på Rhodos 90 kr. 

Jeg har også købt et par gummistøvler til efteråret, men de er ikke kommet endnu. Miinto er en lidt speciel webshop, der samler varer fra mange forskellige fysiske butikker. Det er så de enkelte butikker man faktisk handler hos og det er dem, der sender varene ud. Jeg har derfor købt varer fra tre forskellige butikker i samme ordre.

7 kommentarer:

  1. Gode kup! Det er så skønt med gode priser på lækkert tøj der normalt er dyrt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, det er lækkert med billigt mærketøj. Ellers køber jeg det normalt brugt. Jeg er som regel for nærig til at betale fuld pris for mærketøj. Det er så ærgerligt, når der kommer en plet på en body til 250 kr. :|

      Slet
    2. Ja det er også helt grotesk! Køber kun på udsalg eller brugt som dig, man er vel jyde ;-)

      Slet
  2. Rigtig fine ting, du har fået købt til M :-)

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og tak for tippet med rabatten ;)

      Slet
  3. Sikke fine ting. Hummel laver så lækkert tøj til både drenge og piger. Og så er det jo som regel i en rigtig god kvalitet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Anne. Ja, Hummel laver som regel rigtig gode sager. Deres tryk har det dog med at krakelere, men nu giver jeg deres nye basis bodyer et skud :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...