torsdag den 9. juni 2016

Nye sandaler til trutten

I den her sommervarme (som så åbenbart slutter nu, whaaaaat?!!) er det altså nødvendigt med sandaler og da lille-trutten nu går så fint, 10-12 skridt alene, så var det tid til at udvide fodtøjs-garderoben til det dobbelte. Det er kun en tre ugers tid siden vi købte de første sko til hende.

Jeg havde luret på Eccos Peekaboo hjemmefra. Det er god kvalitet, lækre materialer og sandalen vejer ikke særlig meget, så den er nem at gå med for de helt små. Desværre sad den ikke særlig godt på Malous fod.
I stedet endte vi med et par sandaler fra Superfit. Et mærke jeg ikke selv kender, men det er åbenbart et meget kendt mærke blandt børnefamilier, for flere har efterfølgende sagt, at det er et super lækkert mærke til dem med smalle fødder. Jeg var meget i tvivl i butikken, men jeg kunne godt selv se, at hun havde meget nemmere ved at gå i Superfit-sandalerne end de andre, vi prøvede.

Vi har købt Malous sandaler i Tops, men de fås til samme pris bl.a. her på Zalando

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...