mandag den 20. juni 2016

Børnevenlig madplan uge 25

Mandag: Pizza fra søndag (Vi lavede en med mascarpone, kartoffel og asparges og en med tomatsauce, skinke, pølser og ananas. Selvfølgelig revet ost på begge to)
Tirsdag: Stegt kylling, ratatouille (den på frost i Rema er super) og nye kartofler
Onsdag: Ovnbagt laks, bagte grønne asparges med cherrytomater og nye kartofler
Torsdag: Kyllinge-kødboller i tomatsauce med squashgetti (fuldkornsspaghetti til Malou)
Fredag: Samme som torsdag
Lørdag: Sct. Hans arrangement hos min far/morfar
Søndag: Fødselsdag hos svigermor/farmor

Manden skal på Tinderbox festival, så trutten og jeg er alene torsdag - søndag. Han kommer hjem og sover, men det passer nok ikke ret godt med vores spisetider, så jeg regner bare med, at jeg er alene hjemme.


I sidste uge lavede jeg disse virkelig nemme og lækre bounty efter opskrift fra min yndlings-madblogger Valdemarsro. Jeg lavede dobbelt portion og fik otte ret store stykker. De smagte fantastisk.
Næste gang vil jeg lave dem i mindre bidder, da de store brød var lidt for voldsomme at spise. Desuden vil jeg overtrække dem med chokolade hele vejen rundt og ikke kun på toppen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...