torsdag den 26. maj 2016

Sommertøj til Malou

Nu, hvor sommeren er på vej, så skulle lillepigen have noget nyt tøj. Hun er begyndt at stå meget op og gå fra ting til ting, så jeg kunne ikke nære mig længere og hendes garderobe er blevet fyldt op med sommerkjoler. Det mest praktiske til en baby er, efter min mening, body og bukser, men hun er da for sød i sådan en fin kjole!

Malou til onkels fødselsdag i mintfarvet kjole og og matchende strømpebukser fra POMPdeLUX. Se links og priser nederst i indlægget.
Jeg har bl.a. shoppet disse sommervarer fra POMPdeLUX. Det er et mærke, vi ikke har brugt før, da deres mindste størrelse er str. 80. Malou har lige præcis sneget sig op i str. 80 og alt sommertøjet er derfor indkøbt i denne størrelse. Indtil videre virker det til at være rigtig lækkert tøj i høj kvalitet.
Malou blev rigtig forkælet. Jeg kunne slet ikke styre mig, da jeg først gik i gang. Hun har fået den mintfarvede kjole og selvfølgelig matchende strømpebukser til. Den stribede kjole er ikke nær så fin i det og rigtig god til hverdagsbrug. Her købte jeg en matchende cardigan til. De to outfits har været flittigt brugt.
Buksedragten har hun ikke haft på endnu, men den er virkelig sød til sommer. Der er dog maaaange knapper mellem benene, så den er ikke så god til dagplejen, der helst ikke vil have for mange trykknapper.


Mint strømpebukser 2 par 120 kr.
Mint kjole 200 kr.
Lilla buksedragt 200 kr.
Stribet kjole 175 kr. 
Navy cardigan 200 kr.

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig fine sager - vi har aldrig haft noget fra det mærke, men de laver da nogle fine ting til piger,måske jeg skulle tjekke deres drengetøj ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja, gør det! Der er mange gode sager til drengene også.
      Jeg har været til to home-parties (ligesom tupperware), hvor man kan se og føle på tøjet, inden man køber. Det er et rigtig godt koncept. Men man kan også bare købe det i deres webshop :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...