tirsdag den 31. maj 2016

En lille barselsgave

I weekenden er der røget et sødt lille sæt igennem maskinen. En barselsgave til et vennepar, der netop har fået en lille William. 
Det blev et par lækre babybukser i str. 50/56 med to matchende savlesmække. Jeg synes, bilprintet er ret sejt. Jeg håber, de nybagte forældre er enige.
Den tynde stretch jersey med biler er fra  Stof og Stil og mønster på babybukser og savlesmække er fra Laralils blog.


Jeg har selv syet mange bukser til Malou i netop det bukse-mønster, der er nemlig også kommet str. 62/68 og 74/80 op på bloggen. Malou er dog desværre ved at vokse ud af sine bukser i str. 74/80. Jeg forestiller mig, at de må være lækre at have på, ligesom joggingbukser, der ikke strammer nogle steder.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fint print :-) Du er er da dygtig til ar sy må jeg sige!!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...