mandag den 28. september 2015

Madplan uge 40

Efteråret er kommet og jeg vil derfor have gang i supper og grød igen. Det er perfekt mad til en gråvejrsdag.
I denne uge står den bl.a. på Mou-suppe, men jeg regner stærkt med at finde de hjemmelavede frem også. Hvad er jeres yndlingssuppe/grød?
Kæresten er ikke hjemme fredag og lørdag aften, så der er ikke planlagt noget specielt.

Mandag: Græskar-chili suppe og groft brød
Tirsdag: Kyllingefileter med pikantost og parmaskinke, bønnesalat som her og groft brød
Onsdag: Gullasch med rodfrugtmos
Torsdag: Gullasch med rodfrugtmos
Fredag: 
Lørdag:
Søndag: Lasagne med fuldkornsplader og råkostsalat


I går fik vi den lækreste pizza med mascarpone, parmaskinke, champignon og revet ost. Dejlig cremet og perfekt sprød. Jeg toppede min med rucola.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...