onsdag den 15. juli 2015

Ugens madplan

Vi er så småt ved at genfinde en rytme og overskud i vores hverdag og vi har derfor for første gang i seks uger lavet en madplan.
Dagene flyder lidt sammen og jeg aner som oftest ikke, hvilken ugedag, det er. Jeg fik da også lavet madplanen, så den startede i går tirsdag i stedet for en mandag. Det her barsel er på en måde som at holde en meget lang ferie. Bare uden at sove længe og slappe af... ;)

Tirsdag: Spareribs på grillen. Hertil grøn salat og grillet brød med pikantost.
Onsdag: Kyllingespyd marineret i salsa med cherrytomater og løg. Hertil grøn salat og kartoffelsalat.
Torsdag: Oksedeller, bulgursalat og tzatiki
Fredag: Vi besøger svigerforældrene i campingvognen
Lørdag: Oksedeller, nye kartofler og grøn salat
Søndag: Helstegte kyllingfileter med honning og sesam, hertil grove pasta og grønt

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt huske det i starten af barsel, det flyder nemlig lidt ;-) Men lækker madplan, bliver helt sulten!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...