torsdag den 11. juni 2015

Så kom hun!

I lørdags d. 6/6-15, en uge før termin, ville vores lille Malou ikke vente længere. Hun er født ved en god og hurtig fødsel og vi tilbragte de første par dage på OUH's barselshotel "Vuggen", for at få amningen ordentligt i gang.
Hun vejede 3150 g. og var 51 cm.
Nu er vi kommet hjem og skal lige vænne os til at være en familie på tre. Hun er så skøn og dejlig nem indtil videre. Vi er helt lagt ned af kærlighed til hende og derfor har der ikke været noget aktivitet på bloggen i disse dage.
Jeg er lidt mere aktiv på Instagram, hvor jeg deler en lille brøkdel af de mange, mange billeder, jeg ikke kan lade være med at tage af vores smukke pige. Følg mig på @tinedahlmoeller


6 kommentarer:

  1. Hun er det fineste, jeg har set <3 Kunne sidde med hende i timevis uden at blive træt af det. Shit, hvor er jeg vild med hende altså! Tak for i dag, søde Tinemor ;-)

    /Line

    SvarSlet
  2. Kæmpe tillykke!! Hvor er hun bare fin :-)

    SvarSlet
  3. Ej men hvor er hun da bare sød!! Tillykke med hende :)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...