fredag den 5. juni 2015

Opbevaringspose

Der er kommet lidt mere ud fra symaskinen i denne uge. Jeg har prøvet kræfter med at sy en opbevaringspose (ala brødpose-konceptet) til legetøjet i kravlegården. Jeg skal forresten også lige nå at sy et matchende betræk til madrassen i kravlegården, inden lillepigen melder sin ankomst.


Det var mit første møde med pipingbånd/tittekant og det gik helt ok. Pyntestikningen drillede mig lidt, da syningen ikke ville blive pæn pga. de mange lag. Nu ved jeg så hvad trådspænding på en symaskine er godt for... Haha!


Alt i alt er jeg meget glad for resultatet og jeg overvejer at at sy nogle flere til værelset til opbevaring af f.eks. bleer.
Jeg har fulgt denne DIY, men jeg har lavet min pose lidt større.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...