torsdag den 16. april 2015

Så fandt jeg en ventekjole til bryllup

Jeg har tidligere blogget lidt her om flotte kjoler til min tykke mave. Vi skal til bryllup først i maj og med den fart min mave har på, er der ingen tvivl om, at jeg absolut ikke kan passe nogle af de festkjoler, der hænger i skabet.
Jeg har derfor ledt efter en flot og festlig ventekjole, der samtidig er budgetvenlig. Kjolen skal kun bruges denne ene gang, da vi ikke er inviteret til andre festligheder inden babys ankomst.

Nu har jeg fundet og købt denne kjole på asos.com og så endda på tilbud! Jeg brugte deres måleskema for at finde str. (der er et specielt måleskema for Asos Maternity). Kjolen er lidt til den store side, men den skal også først bruges om tre uger, så det er ok. Kjolen er lidt længere på mig, end på modellen, men det passer mig faktisk rigtig fint.
I får lov at se den på, når vi har været til bryllup. Nu går jagten ind på at finde et par passende sko, som jeg kan holde ud, at have på en hel dag...

Kjole, Asos Maternity, 550 kr. 260 kr.

12 kommentarer:

  1. Nøj den er bare vildt flot!! :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare fin!! Du må vise frem når den har været på :)

    SvarSlet
  3. Den er så flot! Gad godt eje den i ikke-maternity-udgave. Du bliver så smuk :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare vidunderligt smuk!

    SvarSlet
  5. Hold da op den er flot

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...