tirsdag den 17. marts 2015

Optankning på overskudskontoen

Jeg har nydt en dejlig weekend i allerskønneste selskab. Line havde inviteret mig en tur i det sødeste lille sommerhus i Kerteminde.
Vi fik spist god mad, snakket, grint, set tøsede dvd-film (såsom den Eneste Ene), spist ALT for meget bland selv slik og gået en tur ved stranden og i sommerhus-kvarteret.
Det er virkelig længe siden, at jeg har ligget kl. 1 om natten og grint så meget, at jeg fik ondt i maven.
Efter sådan en overnatning er man fyldt med med godt humør og klar til endnu en uge som arbejdsbi.
Send gerne mere af denne slags venindehygge til mig, tak! :)

Smukke Kerteminde strand

Jeg var kun lige kommet hjem, da katten hoppede op i weekendtasken. Næste gang må vi tage hende med også :)




4 kommentarer:

  1. Det var simpelthen så hyggeligt at være af sted. Det må vi gøre en anden god gang, for det giver nemlig overskud og en rar fornemmelse at trække stikket lidt ud og nyde kvalitetstid i sommerhuset. Tak for en skøn weekend! :-)

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må vi helt klart gøre igen <3

      Slet
  2. Hvor lyder det var hyggeligt! :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...