mandag den 2. marts 2015

Madplan uge 10

Så er foråret på vej! Lørdag startede med god tid og lækker morgenmad og om eftermiddagen nød jeg det skønneste vejr her i Odense med en lang gåtur på 6 km. rundt på stierne i mit nabolag. Søndag var vi til min fars fødselsdag til boller og kage i silende regn.
Jeg håber på mere af lørdagens vejr i denne uge, nu da foråret officielt er her ifølge kalenderen.
Vi har ikke helt styr på ugens planer endnu. Vi skal nok spise hos mine svigerforældre en aften og så kan jeg godt lide at have en "fri-aften" fra madplanen, så der er plads til lidt spontanitet. Derfor er der kun fem dage på ugens menu og mon ikke, vi får rykket lidt rundt på dem også.


Odins Bro og fine krokus i solskin
Mandag: Spicy okse-kødboller, tomatsovs, spaghetti og avocado-æble salat som her
Tirsdag: Chorizo-kylling, brune ris og grøn salat
Onsdag: Biksemad med skinke, rodfrugter og spejlæg
Torsdag: Chorizo-kylling, brune ris og grøn salat
Fredag: Laksetærte og grøn salat

Der var tid til spejlæg, stegte tomater, ristet rugbrød og caffe latte lørdag morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...