tirsdag den 24. februar 2015

Min weekend

Jeg har nydt weekenden i fulde drag. Fredag besøgte vi nogle venner og deres lille datter på tre måneder. Det var rigtig hyggeligt, med god mad, (alkoholfri) vin til damerne, øl til herrerne og X-Factor i fjernsynet. Så skønt at få lov til at dikke-dikke på en lille ny verdensborger.


Lørdag sorterede jeg i lidt tre sække tøj vi har fået af nogle bekendte. En sæk med ventetøj lige i min størrelse og to sække med baby-pige-tøj helt op til str. 86. Det er dejligt, når der er nogen, der tænker på os :)
Maven/Lillepigen har taget et ordentlig ryk de sidste 14 dage og det kan både ses på vægten og figuren, så sækken med ventetøj var tiltrængt.


Om aftenen var jeg ude at spise med to veninder og i biffen og se den meget omtalte 50 Shades of Grey. Jeg har læst bøgerne og synes egentlig, at filmen var ret god og fulgte bogen rigtig godt. Dog var jeg ret træt af folks biograf-.kultur. En hel sal fyldt til randen med kvinder, der snakker og sms'er igennem hele filmen. Ikke i orden, når man har betalt 105 kr.!!! for sin billet. Ti nu stille, så jeg kan nyde filmen!!


Jeg nåede også forbi Netto, som jeg tippede om her. Jeg fik købt seks bodyer og ti stofbleer. Kvaliteten er ikke den bedste, men følger prisen ret godt. Bodyerne er tynde i det, men det er fint for mig, da de så er gode til en varm sommerdag eller som inderste lag på de lidt køligere dage. Jeg synes dog, at de virker ret små i størrelsen. Jeg har købt både i str. 62, 68 og 74.


Søndag fik vi lækre burgere med nybagte grove boller, kyllingebøf, hjemmelavet spicy tomatsalsa og masser af grønt. En perfekt afslutning på weekenden.

2 kommentarer:

  1. Sikke en flot mave! Fik købt bodyer også - og den tynde kvalitet er jeg fan af, de bliver nemlig ikke stive i vask :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Den vokser virkelig nu! Det lyder lækkert med bodyerne. Den slags erfaringer har jeg jo stadig til gode ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...