mandag den 9. februar 2015

Madplan uge 7

Endnu en uge, endnu en madplan. Vi holder ikke vinterferie, så denne uge er bare endnu en i rækken.
Vi fik ikke lavet lasagne i går (søndag), så det skal vi have mandag og tirsdag i denne uge stedet for. Vi havde begge været på spejdertur i weekenden og var helt flade, da det blev aftensmads-tid, så vi bestilte pizzaer. Man skal ikke tirre en sulten gravid kvinde, så da vores pizzaer endelig kom efter en times ventetid og de så afleverer EN FORKERT pizza, da blev jeg ret irriteret!! Jeg kunne så vente yderligere tre kvarter på min RIGTIGE pizza, mens kæresten guffede sin Hawaii-pizza i sig. Øv altså, men jeg havde bestilt en pizza med kebab og salat og jeg fik en meatlover-version med pepperoni, bacon, oksekød, cocktailpølser og jalapenos. Ikke helt det samme!
Jeg kunne sikkert have nået at lave to gange lasagne på den tid i stedet for at vente på pizza. Haha, så meget for "nem" aftensmad!

Mandag; Fuldkornslasagne og råkostsalat
Tirsdag: Fuldkornslasagne og råkostsalat
Onsdag: Tortillas med falafel og masser af grønt
Torsdag: Fiskefileter, bagte rodfrugter og grøn salat
Fredag: Fiskefileter, bagte rodfrugter og grøn salat
Lørdag: Vi har årsdag og ved ikke helt hvad vi skal endnu :)
Søndag: Stegte kyllingefileter, stegt grønt (gulerod, hvidkål, tomater, peberfrugt) og couscous med feta og persille. Hjemmerørt dressing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...