fredag den 20. februar 2015

Fredagstip: Tilbud i Netto

Jeg vil lige smide et lille tip til gravide og folk med små børn. Eller dem, der køber gaver til små børn.
Netto har i den kommende uge (lørdag d. 21. februar - 27. februar) kortærmede bodystockings i str. 62 - 86 og stofbleer til 10 kr. stykket. Det er rimelig billigt, vil jeg mene.
Jeg har planer om at bevæge min gravide mave ned i Netto hurtigst muligt, for at hapse lidt lækkert og billigt til Lillepigen.
God fredag og god weekend til jer derude!

2 kommentarer:

  1. Tror liiiige jeg skal i Netto ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt nok billigt :) Jeg fik hamstret 6 bodyer og 10 stofbleer. Kvaliteten er lidt tynd, men tænker det er helt fint med tynde bodyer til sommer eller som inderste lag :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...