søndag den 1. februar 2015

En stille og rolig weekend

Så er endnu en weekend gået og jeg har nydt, at vi ikke skulle det store. Vi har nået en masse af det kedelige huslige (oprydning, tøjvask, rengøring o.lign.) og har haft god tid til at hygge os med både X-factor og Danmark Har Talent.

Katten nyder at min mave er blevet større. Så er der ekstra god grund til at ligge og putte foran fjernsynet.
Jeg har også fået lidt sytid ved overlockeren og jeg skal nok vise resultatet frem i løbet af den kommende uge. Lige nu, mangler jeg at hæfte en pokkers masse ender, inden jeg er helt færdig.


Kæresten holder Super Bowl komsammen for gutterne i aften, så jeg har lavet en lækker cheesecake til dem. Jeg har brugt denne opskrift, som jeg før har haft stor succes med.

Kiksebunden
Ostefyldet er færdigt og kagen er klar til det sidste lag
Den færdige kage med solbærgele på toppen. Mums!
Det er såååå svært at lade den stå i køleskabet, men man kan jo ikke servere sådan en fætter, når der er taget et stykke... Jeg håber virkelig, at de gemmer et stykke til mig og baby. For da det er drengeaften, tager jeg ud til mine forældre og spiser. Det skal nok blive hyggeligt (så længe der er et stykke cheesecake til mig, når jeg kommer hjem igen)
Inden jeg drager afsted mod de gamle, skal jeg også lige have kigget på en madplan for den kommende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...