onsdag den 28. januar 2015

Hamaperler på hovedtelefoner

Jeg har aldrig fået vist mine fine hovedtelefoner frem her på bloggen. De er godt nok lavet for en del måneder siden, men jeg er bare så glad for dem. Ideen er ikke ny og jeg har set den mange steder. Ikke desto mindre er det en hyggelig lille krea-opgave, der passer godt i tråd, med alt det andet, jeg har lavet med Hama-perler her på bloggen.
Det tager et par timer at få perlerne på ledningerne, men det er ikke svært. Du skal bare skære perlen op fra ende til ende, så du kan åbne den og få den udenom ledningen. Perlen lukker sig fint igen og man kan næsten ikke se den fine linje. Jeg skar perlerne op med en skalpel til papir.
Udover, at jeg synes de er blevet flotte, er der to andre store fordele: Kæresten (eller andre) nupper dem ikke og de filtrer ikke sammen i tasken.

Se alle mine tidligere indlæg om Hama-perler her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...