onsdag den 21. januar 2015

Et meget stort og voksent indkøb

Så har vi gjort det første (næsten) og største (helt sikkert) køb i forbindelse med Lillepigens ankomst til juni.
Vi har bestilt en barnevogn. Beslutningen er truffet og vi har brugt to timer i BabySam en lørdag sammen med tusindvis af andre vordende forældre og forældre med skrigende unger i klapvogne.
Vognen skal helst forudbestilles minimum tre måneder før termin, så selvom det føles som om, der er uendeligt lang tid til juni, så er det ved at være nu, hvis vi vil være sikre på at få den vogn, vi gerne vil have. Sommeren er jo den tid på året, hvor der er flest, der får børn.
Hvad har vi så valgt, tænker du? Valget faldt på en Odder Zip med X-Dream stel.

img-product-sort-hvid-big

Vi har valgt en sort vogn med hvide detaljer, hvidt stel og sorte punkterfrie hjul. En dyr dyr satan, men meget pæn (efter min mening) og den passer til vores behov. Vi vil gerne have, at bebs skal sove ude til omkring 3-års alderen og vi vil have en robust vogn, der kan køre ture i skov og på grusveje. Samtidig vil vi gerne have, at den er nem at pakke sammen og tage med.
Jeg glæder mig helt vildt til at trille rundt med den her lækre vogn om 4,5 måned.
Så mangler vi så ca. bare 300 ting fra min liste over nødvendigheder til baby.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...