tirsdag den 2. september 2014

Madplan uge 36

Så kom årets efterårsdag og det skal fejres med en håndfuld efterårs-retter. Vi skal bl.a. have rodfrugter, grønkål og råkostsalat med æble. 
Jeg har holdt fødselsdag i weekenden sammen med fem skønne piger, der kom over til tapas og drinks for at fejre, at jeg nu er et skridt længere mod de 30 år. Jeg fik desværre slet ikke taget et eneste billede, sådan er det, når man hygger sig :)
Efter at have holdt sommerpause med frugt og grønt fra Aarstiderne har vi nu bestilt en kasse igen og får leveret første gang på torsdag. I denne omgang har vi bestilt "Den Lille Grøntkasse", da vi syntes at meget af det frugt vi fik med i "Mixkassen" var lidt kedeligt. Torsdagens levering lyder rigtig spændende se den her

Madplan uge 36
Mandag: Tapas fra weekendens fødselsdag
Tirsdag: Frikadeller, råkostsalat og rodfrugter i fad
Onsdag: Jeg er ikke hjemme, manden spiser rester fra tirsdag
Torsdag: Grønkålssalat (med inspiration herfra), majskolber og helstegt kyllingefilet
Fredag: Alm. salat, ovnkartofler m. chili/hvidløg og helstegt kylling
Lørdag: Vi ved endnu ikke om vi spiser hjemme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...