tirsdag den 17. juni 2014

Madplan uge 25

Jeg  blev opfordret af sødeste Line til at starte op med at skrive mine madplaner her på bloggen igen. Jeg laver stadigvæk madplan hver uge, jeg er er bare ikke så god til at få dem lagt på bloggen. Det er jo en skam, hvis I gerne vil læse dem og inspireres af dem.
Her får I så denne uges madplan.

Madplan uge 25
Mandag: Vi spiser hver for sig
Tirsdag: Kyllingestykker, grøntsager og grov pasta med flødeostsovs
Onsdag: Laksedeller med bulgursalat med granatæble og feta. Hjemmerørt dressing.
Torsdag: Hakkebøffer, bulgursalat med granatæble og feta samt lynkogt broccoli
Fredag: Kyllingeoverlår med honning og sesam, fennikelsalat og mangosalat med chili (måske som her)
Lørdag: Vi spiser ikke hjemme
Søndag: Grill (bl.a. oksekødspølser), majskolber, grøn salat og mangosalat med chili

2 kommentarer:

  1. Skønt med madplan på bloggen! Jeg har manglet lidt inspiration ind i mellem. Og det lyder jo lækkert som altid :-)

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :) Det er så skønt, når vi kan inspirere hinanden.

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...