tirsdag den 6. maj 2014

Madplan uge 19

På torsdag får vi endnu engang en kasse fra Årstiderne med masser af lækkert frugt og grønt. Bl.a. både spidskål og glaskål. Spidskål kender jeg og det er noget jeg jævnligt bruger, men glaskål derimod. Det er noget, jeg aldrig har brugt før. Derfor bliver slutningen af denne uge og næste uge præget af masser af kål. Det er så spændende at bruge nye råvarer.
Vi har i de sidste uger fået oveerbooket madplanen, så nu prøver jeg at lave en bufferdag om ugen, hvor der ikke er planlagt noget. Så kan vi være mere fleksible angående aftaler og tiloversbleven mad fra andre dage.
Fredag fokæler vi os selv med take-away sushi. Det er noget vi begge er helt vilde med.

Mandag: Pizza og grøn salat fra søndag
Tirsdag: Stegt kyllingefilet hertil bulgursalat med grønne asparges, granatæble og gulerod. Desuden kogte bønner og hjemmerørt dressing.
Onsdag: Bufferdag
Torsdag: Medister med stuvet spidskål og nye kartofler
Fredag: Vi henter sushi
Lørdag: Grill, grøn salat og smørstegt glaskål
Søndag: Hakkebøffer med bernaise, kartoffelbåde og grønne asparges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...