fredag den 11. april 2014

Aarstidernes mixkasse

I går eftermiddags, da jeg kom hjem, stod der en lækker kasse fyldt med frugt og grønt og ventede på mig hjemme i garagen. Det er første gang, at vi bestiller en kasse fra Aarstiderne og vi er startet stille ud med Mixkassen, der indeholder både frugt og grønt og primært ting der kan spises rå f.eks. i salater.
Indtil videre har vi valgt at få leveret en kasse hver 14. dag. Jeg håber på, at køkkenhaven bugner af grønt om 2-3 måneder og vi derfor ikke skal have kasse på det tidspunkt, men nu må vi se.
Aarstiderne har lavet en app (til Iphone og Ipad), hvor man en uge i forvejen kan se, hvad man får leveret i sin kasse. Så kan man f.eks. lave madplan ud fra det man får eller afbestille kassen, hvis man ikke bryder sig om indholdet. Vi får leveret kassen om torsdagen, hvilket passer rigtig fint, fordi jeg som regel handler søndag eller mandag til en hel uge. Det er dejligt at få suppleret med frisk frugt og grønt om torsdagen, da der ellers godt kan være lidt lavvande i frugtskålen/slatne grøntsager i køleskabet, når vi når weekenden.
Mixkassen koster 216 kr. og passer til 1-2 personer. Se Aarstidernes udvalg af kasser og kassernes indhold her.

I går indeholdt kassen følgende:
1 squash
1 citron
1 broccoli
1 bakke cherry tomater
1 bakke babyleaves
1 lille ananas
1 bundt gulerødder
2 avocado
5 æbler
5 bananer
1 stor grape


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...