fredag den 21. februar 2014

Små glimt fra ugen

Jeg har rigtig travlt på jobbet for tiden og det går bl.a. ud over bloggen.
Vores ovn er gået i stykker og mens vi venter på reservedele og en tekniker er maden vi får lavet ikke så spændende. Når man er tvunget til at finde på retter, der kun skal på komfur føler man sig pludselig ret begrænset.


I den sidste uges tid har jeg dog alligevel fået taget et par billeder af, hvad jeg har lavet.
Jeg har været til kreadag hos en dejlig veninde, hvor vi hyggede en hel dag med hjemmebagte fastelavnsboller, te, kaffe, datingsladder, lækker frokost og aftensmad og selvfølgelig en masse kreative sysler. Vi lavede ting i cernit/fimoler. Jeg lærte de andre at lave bestik med fimolerhåndtag (som jeg har før har vist på bloggen her bare på hæklenåle), jeg havde strikketøjet med og et stort og lidt langsommeligt projekt: Jeg har fået ny spejderuniform og er derfor igang med at flytte ca. 35 mærker. Sprætte op, nåle fast og sy. 35 gange. Godt, at man kan hyggesnakke imens. For et års tid siden var det kæresten, der fik ny uniform.


Jeg har også holdt fem-års dag med kæresten. Jeg fik fem smukke røde roser af ham. En for hvert år. Vi hyggede derhjemme med lækker hjemmelavet mad, rødvin og dug på bordet. Bagefter tog vi i biografen og så American Hustle - en helt fin film, der fanger 70'er stemningen rigtig godt.


Lige nu tester jeg tandbørstehoveder fra Oral-B til vores eltandbørste igennem Buzzador.Jeg har fået tilsendt tre forskellige børstehoveder og en tandpasta og så skal jeg bedømme, hvilket børstehoved jeg bedst kan lide. Det kommer I til at høre mere om i et kommende indlæg.


Selvom jeg har travlt på jobbet, så husker jeg at slappe af på sofaen. F.eks. med en strikketøjet og en god film. Lige nu er jeg ved at færdiggøre en lilla babyvest str. 1 år til en venindes datter. Opskriften er fra bloggen Farmorfabrikken.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...