søndag den 5. januar 2014

Madplan uge 2

Så går vi ind i et nyt år og jeg er blevet så glad for at lave madplaner i 2013, at jeg fortsætter stilen her i det nye år. Vi sparer både tid og penge på at lave madplaner. Jeg synes det er så rart, at jeg kun skal handle én gang om ugen og ikke skal bruge tid på at stå i Netto en onsdag aften og prøve på at finde på en ret. Mine madplaner er bygget op om de tilbud de forskellige dagligvarer-butikker har. Der er både god inspiration til madplanen og penge sparet ved at kigge i tilbudsaviserne.
Her i weekenden skal vi til 70 års fødselsdag og jeg er ikke helt sikker på, om vi spiser hjemme søndag, derfor har vi kun handlet til hverdagene.

Madplan uge 2
Mandag: Kyllingelår med honning og sesam hertil dampede grøntsager og kikærtesalat med grøn pesto
Tirsdag: Græskar/chilisuppe m. groft brød
Onsdag: Helstegte kyllingefileter, tomatsalat og bagte pastinakker
Torsdag: Fiskefrikadeller med grøn salat og bønne/pastinak pomfritter
Fredag: Oksekødsfrikadeller hertil cremet grov pastasalat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...