mandag den 2. december 2013

Madplan uge 49

Så blev det december og det skal da fejres med en omgang risengrød i denne uge. Ellers ser madplanen ud som I kan se nedenfor. Lørdag skal jeg prøve at lave en ny ret - en rigtig vintertung sag med bagt kartoffelmos til. Skal I have noget lækkert i denne uge?

Madplan uge 49
Mandag: Jeg spiser hos en veninde
Tirsdag: Wok med grøntsager, kylling og nudler
Onsdag: Torskepakker ala Karolines Køkken med ovnkartofler og hollandaisesovs
Torsdag: Risengrød med kanelsukker og smørklat
Fredag: Oksekødsfrikadeller med pastasalat og hjemmerørt dressing
Lørdag:Enebærgryde med svinemørbrad og bagt kartoffelmos
Søndag: Vi ved ikke om vi spiser hjemme

2 kommentarer:

  1. Uhmm risengrød - det fik vi også i lørdags og skal have resten i aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så nemt og lækkert! Tror jeg skal prøve at lave grøden "under dyne", som du foreslog :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...