mandag den 18. november 2013

Madplan uge 47

Madplan uge 47
Mandag: Pastafad med skinke og grøntsager fra søndag
Tirsdag: Wok med kylling, grøntsager og nudler
Onsdag: Fiskefrikadeller med hjemmerørt remoulade, rodfrugtfritter og lynkogte grønne bønner
Torsdag: Ærtesuppe med bacondrys og grove boller
Fredag: Gæster til aftensmad, kærestens fødselsdag
Lørdag: Til min morfars 80 års fødselsdag
Søndag: Gæster til eftermidagskaffe, kærestens fødselsdag

På søndag har kæresten fødselsdag, så fredag og lørdag skal vi have gæster til hhv. aftensmad og eftermiddagskaffe med boller og lagkage. Desuden skal vi til min morfars 80 års fødselsdag om lørdagen, så det bliver en weekend med knald på selskabelighed.
Da jeg var i teateret med Line i torsdags serverede hun den lækreste ærtesuppe, som jeg nu vil prøve at gengive i mit eget køkken.
Så er jeg også igang med at teste boullionterninger igennem Buzzador og det vil der komme et par indlæg om i den næste tid med tips og opskrifter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...