fredag den 25. oktober 2013

Et tip om tilbudsaviser

Jeg har, siden jeg flyttede hjemmefra, haft "Reklamer Nej Tak"-skiltet på min postkasse. Jeg synes simpelthen, at det er spild af papir med alle de reklamer, for der kommer SÅ mange reklamer, jeg ikke får læst. I stedet læser jeg, de få jeg vil læse, på nettet via computer eller mobil.
Men, nu er der endelig nogen, der har hørt mine (og mange andres) bønner og lavet en udvidet Nej Tak ordning, hvor man kan vælge de reklamer fra, man ikke ønsker og stadig få dem, man ønsker at læse. Det er vel næsten en Ja Tak ordning i stedet. Så smart!
NejTak + er en tillægsordning til "Reklamer Nej Tak" skiltet, så hvis du allerede har det lille klistermærke på postkassen er det endnu nemmere at sige ja til Netto-avisen. Hvis ikke, så får du tilsendt Nej Tak skiltet til din postkasse, når du tilmelder dig + ordningen.
Jeg har tilmeldt mig og det synes jeg også DU skulle gøre, hvis du ikke får læst hele stakken af reklamer, eller savner reklamerne fra din yndlingsbutik pga. et Nej Tak skilt. Det er virkelig nemt og meget simpelt og tager ikke mere end et enkelt minut.
Samvittigheden er også i orden, for jeg sparer penge på tilbudsvarer og sparer desuden miljøet for en masse ekstra papir.

Se f.eks. mere på Facebook-siden eller tilmeld dig via hjemmesiden her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...