torsdag den 12. september 2013

Lige nu drømmer jeg om...

Lige nu drømmer jeg om disse to skønheder fra tyske SNUG



Skærebrættet eller smørebrættet, for det er da næsten for fint til at skære på, der er formet som en sky er bare så fint og jeg kan se mig selv anrette mange lækre ting på det.
Kæmpeknappen er en bordskåner og den er virkelig sjov og anderledes, synes jeg. 
Jeg har ikke så mange ting af træ derhjemme, så disse to ting vil være et friskt pust til boligindretningen.
Jeg synes heller ikke, at 20 euro er galt at betale for dem. Desværre kommer der fragt oveni og så bliver prisen en lidt anden. Suk... Er der nogle af jer, der ved om de kan købes i Danmark?

2 kommentarer:

  1. Åh, sikke et skønt skyformet skærebræt :'D Jeg deler dine drømme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så flot, det skærebræt :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...