torsdag den 19. september 2013

En hyggelig weekend

Weekenden startede med en date med min dejlige kæreste. Først var vi på Sushikøkken og få virkelig lækker sushi - spis hvad du kan. Øj, det var bare lækkert!



Bagefter var vi i biografen og se Spies og Glistrup. En rigtig god film med Pilou Asbæk og Nicolas Bro i hovedrollerne. De to spiller bare rigtig godt. Filmen er helt klart et kig værd, hvis man gerne vil se noget lidt anderledes end almindelig action og komedie.

Pressebillede
Lørdag var jeg til firmafest i telt. En virkelig hyggelig aften med god mad med tre-retters buffet. Nam nam. Senere var der livemusik og masser af dans.

Billedet er lånt af Camilla
Søndag var vi hjemme det meste af dagen og jeg fik lavet mere æbleflæsk til fryseren, æbleboller og en lille portion æblegrød til aftenens dessert, gammeldags æblekage. Men så løb jeg altså også tør for æbler.


Aftenens menu var kogt skinke med kartofler, blomkål og stuvet spinat. Skønt med et oldschool indslag i madplanerne engang imellem.


Og alle weekendens gøremål er lavet med Vampire Diaries ved min side. Netflix er ret farligt, fordi den selv begynder at afspille næste afsnit og det skal man da også lige have med... Så går der lige pludselig et par timer! Heldigvis er computeren temmelig lille og handy og kan slæbes med rundt til diverse opgaver.


Vi har desuden fået hængt den nyindkøbte plakat op (for 14 dage siden, faktisk). Købt før al virakken om lakridspiber fyldte Facebook og nyhederne, men er nu ret glad for den alligevel. Den har fået plads i køkkenet ved siden af de svævende kogebøger.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt igennem skøn weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det eneste, der manglede var en lille smule Line ;) Savner dig!

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...