torsdag den 11. juli 2013

Bryllupsoutfit og hjemmelavet hårbøjle

For et par weekender siden, var vi til bryllup og jeg fik endelig luftet den blomstrede mint&berry kjole.
Jeg stylede den med en fin blå cardigan, blå pumps og en orange hårbøjle, så jeg matchede min flotte kærestes outfit; mørkeblåt jakkesæt og orange butterfly.


Cardigan fra H&M 179 kr. (findes ikke i webshop), pumps fra Deichmann 200 kr., kjole fra mint&berry 369 kr.

Hårbøjlen har jeg selv lavet efter ide fra Boliglivs hjemmeside. Jeg indkøbte alle materialer i Panduro. Den er lavet af tre papcirkler med hul i, hvor man vikler med bånd. Dernæst beklæder man en hårbøjle med samme slags bånd og det hele samles. Jeg limede delene sammen med limpistol og syede båndet til bøjlen sammen på symaskinen.
Jeg er meget tilfreds med resultatet og hårbøjlen blev flittigt kommenteret.




Brylluppet var meget smukt og vielsen foregik i telt. Heldigvis artede vejret sig og en times tid før vielsen skulle finde sted, forsvandt regnen og blev erstattet af sol. Bryllupskagen var hjemmelavet jordbærtærte - den bedste jeg endnu har smagt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...