fredag den 7. juni 2013

Picnic og løb

I går aftes var jeg til Alt For Damernes Kvindeløb sammen med en god veninde. Hun fik mig slæbt igennem alle 5 km. i løb (i varierende tempo, men dog løb) Dejligt med sådan en personlig løbecoach, det kunne jeg da godt bruge til hverdagens træning også.


Bagefter holdt vi sammenskuds-picnic. Min veninde havde lavet alt for lækre sandwiches med hjemmebagt brød. Jeg kunne kun spise den med kylling, så i dag har der været en laks/flødeost med på arbejde til frokost. Mmm...


Jeg medbragte forskellige snacks og lidt drikkelse. Jeg havde lavet grøntssagstave, med hjemmerørt dip, hjemmebagte havregrynskiks med nutella til, kogte majskolber og små friske abrikoser. Puha, vi var mætte efter den omgang.
Vi fik også en flot grå løbe t-shirt med neonorange detaljer og den obligatoriske goodiebag med alskens godter, dameblade, rugbrød, vand, æble, snackbar, chokolade, morgenmad og nødder. Der manglede absolut ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...