fredag den 31. maj 2013

Barselsgaver

Som jeg også viste på Instagram, så har jeg været ude at se denne lækre tøs.
Hun sov det meste af besøget, men hun har allerede vundet mit hjerte.


Det er en rigtig god veninde, der har født den lille søde pige og jeg kunne ikke rigtig stoppe igen, da jeg kom i gang med barselsgaverne, så familien fik rigeligt med gaver!


Jeg havde både lidt nyt og lidt hjemmelavet med til lillesøster.


Moren er helt vild med Hummel, så lillesøster fik en sød kjole med sølv Hummel-print og en lilla bodystocking. Begge i str. 62, da mor havde nævnt, at de havde rigeligt tøj i de mindre størrelser og lille-pigen er også en lang sag på hele 54 cm.
Begge dele er købt hos Feen og Frøen. Det er en webshop, jeg klart kan anbefale. Nem og overskuelig hjemmeside, hurtig levering og fin indpakning i pink silkepapir for at beskytte tøjet. Og endda en sød lille håndskrevet hilsen på ordren. Man kan også vælge at få pakket tøjet ind, hvis man bestiller gaver.
Jeg har også fået strikket lidt til lillepigen. Foreløbig en lille djævlehue (som jeg viste på bloggen her) i str. 0-3 måneder med tilhørende strømper (der desværre er for store, men de vokser jo hurtigt, sådan nogle små størrelser). Og jeg har allerede gang i et par nye projekter til den lille dame...



Storebror fik en omgang brugt Cars Lego Duplo købt på Gul og Gratis. Efter en tur i opvaskeren var det som nyt og det vakte glæde hos modtageren, der er stor Cars-fan.
Jeg havde syet en "gymnastikpose" til at have det i, ud af et lidt slidt, men rigtig fint klovne-dynebetræk fundet i den lokale genbrug til 10 kr. Bare fordi man nu lige pludselig er den store, skal man da ikke snydes for en gave :)


Til mor og far havde jeg bagt havregrynskiks med kardemomme, lavet et glas dolce latte (karamelcreme, der bruges lidt ligesom Nutella) og et glas hindbærmarmelade. Så er de vist også godt kørende på den søde front.
Jeg nåede også lige at plukke en lille buket med blomster fra haven.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...