tirsdag den 2. april 2013

Påsken i billeder (meget langt indlæg)

Jeg har nydt påsken i fulde drag med afslapning, gode venner og praktiske gøremål. Her er min ferie fortalt i billeder

Torsdag var vi til traditionel påskefrokost hos svigerfamilien

Fredag besøgte jeg en veninde og hendes dreng, som jeg skyldte et påskeæg. Jeg fik også sået karse.


Lørdag hentede vi de sidste af vores ting fra  kælderrummene i vores gamle lejlighed (Bedre sent end aldrig, det er nu næsten to år siden vi flyttede) Kæresten tabte en kasse, da han bar den ned i vores nuværende kælder. Vi passede også svigerforældrenes søde gravhund og besøgte mine forældre, der havde tændt op i brændeovnen.



Søndag var jeg i Odense Zoo med en veninde i skønt forårsvejr. Jeg bagte også en banankage og fik strikket lidt.



Mandag bagte jeg rugbrød og vi indkøbte en masse plastickasser (men slet ikke nok) til at sortere og lave orden i vores kælder. Det kommer lige til at tage et par dage mere, inden vi er helt færdige med det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...