fredag den 19. april 2013

Min nye bedste køkkenven

Jeg har meget længe gået og sukket efter en Kitchenaid køkkenmaskine, men efter priserne at dømme er de altså lavet af guld og diamanter.
Jeg har derfor holdt lidt øje med brugte maskiner til salg. Vi vil helst have en rød, så den passer til de andre køkkenmaskiner (blender, elkedel, toaster)
Bum - så var der endelig en til salg og til en overordentlig god pris med masser af ekstraudstyr. Jeg slog til og hentede min nye bedste ven i går aftes lidt udenfor Kolding. Det var hele køreturen værd!
Udover maskinen, som sælger siger er ca. 4 år gammel, fulgte der råkostjern, ismaskine, kødhakker, purépresser og en ekstra stål skål med. Hvis maskine og udstyr skulle købes fra ny ville det koste over 7200 kr.! Jeg har givet under det halve. En god handel, synes jeg. Sådan en brugt Kitchenaid har jo mange gode år i sig endnu...


Nu er eneste problem bare, hvad jeg skal lave først? Der er så mange muligheder... Jordbæris, råkost, rugbrød, boller, pølsehorn, kage, agurkesalat, flødekartofler, mere is... Mmm!

God weekend til jer! Min weekend står i køkkenets tegn :)

1 kommentar:

  1. Mmm.. Sig til, hvis du skal bruge en til smagsprøver i løbet af i morgen ;-) Jeg glæder mig til at se maskinen!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...