mandag den 18. marts 2013

Madplan uge 12

Så er vi klar til endnu en uge i det lille parcelhus. Weekenden gik med spejderløb i det vildeste martsvejr! Sne, blæst og frostgrader. Brr... Det er nu rart at have fået varmen i tæerne igen.
Og nu, hvor det rigtige forår lader vente på sig, så har jeg sørget for en lille smule forår i køkkenvinduet med en pink hyacint i en lyserød Kähler Mano kop.


Ugens madplan ser således ud:

Madplan uge 12
Mandag: Vi spiser ikke hjemme
Tirsdag: Jeg spiser ikke hjemme, kæresten til bold
Onsdag: Pastasalat med tun, æg og groft brød
Torsdag: Fuldkornstærte med broccoli, bacon, hytteost og grøn salat
Fredag: Lasagne med fuldkornsplader og grøn salat
Lørdag: Jeg er på spejdertur, kæresten får rester fra fredag
Søndag: Tykstegsbøffer med kartoffelbåde, grønne bønner og bearnaisesovs

Vi har rigelig med pålæg fra sidste uge og rugbrød i fryseren til madpakkerne, så jeg regner med først at handle onsdag efter arbejde. Jeg går efter Netto, da de bl.a. har broccoli til en fem'er.

1 kommentar:

  1. Jeg smuttede også i både Rema1000 og Netto i dag, fordi jeg ville havde billig broccoli :-) Lækker madplan endnu en gang...

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...